Όλα όσα ανέφερε ο ποδοσφαιριστής του ΑΡΗ μετά το τέλος του παιχνιδιού
Οι δηλώσεις του Πασχάλη Κάσσου μετά την νίκη επί του Αιγινιακού.
Αναλυτικά ανέφερε:
“Ξέραμε ότι κάθε πρεμιέρα είναι δύσκολη. Μείναμε πιστοί στο πλάνο μας, κάναμε εύκολο το ματς και φτάσαμε στη νίκη. Συνεχίζουμε”
Προηγούμενο άρθρο
"Και το 1-0 τρεις βαθμούς δίνει"
Επόμενο άρθρο
AllAboutARIS post game: ΑΡΗΣ- Αιγινιακός (vid)