Τις τέσσερις έφτασαν οι δύο αμυντικοί του #ARISFC #ARIS

Κάρτες για Σόουζα και Βαλεριάνο

Τις τέσσερις έφτασαν οι δύο αμυντικοί του #ARISFC #ARIS

Τις απώλειες δύο σημαντικών παικτών καλείται να διαχειριστεί το επόμενο διάστημα ο Δημήτρης Σπανός

Συγκεκριμένα οι Ούγκο Σόουζα και Γιώργος Βαλεριάνος συμπλήρωσαν τέσσερις κίτρινες στην αναμέτρηση με τα Τρίκαλα και έτσι θα χάσουν ένα από τα επόμενα τέσσερα ματς της ομάδας. 

Συγκεκριμένα, ο ΑΡΗΣ τις επόμενες αγωνιστικές αντιμετωπίζει Καλλιθέα (εκτός), Εργοτέλη (εντός), Παναχαϊκή (εκτός) και τον Κισσαμικό (εκτός).

Οι “κιτρινόμαυροι” θα δηλώσουν μέχρι αύριο τους δύο παίκτες και απ’ ότι φάνηκε από τις δηλώσεις του Σπανού τουλάχιστον ο ένας από τους δύο θα εκτίσει την ποινή του στον αγώνα με την Καλλιθέα.

"Πήγαμε να κερδίσουμε τα Τρίκαλα, με τα δικά τους όπλα"
Προηγούμενο άρθρο "Πήγαμε να κερδίσουμε τα Τρίκαλα, με τα δικά τους όπλα"
Επόμενο άρθρο Κρίμα για τον υπέροχο κόσμο (pics)
Κρίμα για τον υπέροχο κόσμο (pics)

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News