Ο Δημήτρης Καλαϊτζίδης μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ μετά το τέλος του αγώνα

"Αξίζαμε σίγουρα το Χ, ήταν πιο δίκαια μια νίκη του Απόλλωνα"

Ο Δημήτρης Καλαϊτζίδης μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ μετά το τέλος του αγώνα

Απάντησε στο πιο θεωρεί το πιο δίκαιο αποτέλεσμα για σήμερα και τόνισε ότι φάνηκε σήμερα γιατί ο Απόλλων από την αρχή της χρονιάς μια ομάδα που θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα.

Για το αν μπορούσε ο Απόλλων να πάρει κάτι περισσότερο:

“Η εκτίμηση μου είναι ότι με βάση την σημερινή μας παρουσία, σίγουρα το Χ, αλλά με βάση τις φάσεις που δημιουργήσαμε και τις φάσεις που δημιούργησε ο αντίπαλος μας, πιστεύω ότι ένα πιο δίκαιο αποτέλεσμα θα ήταν η νίκη του Απόλλωνα.

Δυστυχώς δεν ήρθε, αλλά η ομάδα και ο κόσμος έδειξαν την δυναμική τους και για αυτό όλοι πίστευαν αρχικά ότι θα διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα. Άλλοι παράγοντες δεν μας επέτρεψαν αλλά δεν είναι της παρούσης.”

Για το αν είναι ακόμα στον στόχο της ομάδας:

“Ναι αλλά δεν μας ευχαριστεί αυτό. Δεν διεκδικούμε να καταδείξουμε ότι είμαστε καλύτεροι από τον ΑΡΗ, αλλά αυτό που θέλουμε σε κάθε αγώνα είναι να παίζουμε ποδόσφαιρο που μας καλύπτει πρωτίστως και μας γεμίζει σαν ανθρώπους του ποδοσφαίρου.”

Απόλλων Πόντου – ΑΡΗΣ (highlights)
Προηγούμενο άρθρο Απόλλων Πόντου – ΑΡΗΣ (highlights)
Επόμενο άρθρο "Πόνεσαν τα μάτια μου. Σοβαρευτείτε…"
"Πόνεσαν τα μάτια μου. Σοβαρευτείτε…"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News