Ο Μάρκος Ντούνης κράτησε χαμηλούς τόνους μετά την σημερινή νίκη του ΑΡΗ επί του Απόλλωνα Λάρισας.
Ο άσος του ΑΡΗ έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram: “One more step” που σημαίνει ένα ακόμα βήμα προς την επιστροφή στην SuperLeague.
Προηγούμενο άρθρο
Καλοκαίρι πιο δύσκολο και από χειμώνα
Επόμενο άρθρο
Ταυτοποιήθηκαν οι οπαδοί της Ρόμα