Ο Πάκο Ερέρα έδωσε ρεπό στους ποδοσφαιριστές του

Στο γήπεδο… από Δευτέρα

Ο Πάκο Ερέρα έδωσε ρεπό στους ποδοσφαιριστές του, αυτό το Σαββατοκύριακο #ARIS #ARISFC

Μετά το σημερινό οικογενειακό διπλό, οι "Κίτρινοι" θα επιστρέψουν στη δράση τη Δευτέρα (15/10)

Από την ερχόμενη Δευτέρα, οι ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ θα επιστρέψουν στη κανονική ροή των προπονήσεων τους, αφού ο Ισπανός τεχνικός του ΑΡΗ “μοίρασε” ρεπό.

Αναλυτικά, η ενημέρωση της ΠΑΕ:

“Ρεπό θα έχουν το Σαββατοκύριακο οι ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ. Στις προπονήσεις θα επιστρέψουν τη Δευτέρα.

Η προπόνηση θα είναι απογευματινή και θα γίνει στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου ενόψει του αγώνα της άλλης Κυριακής με τον Π.Α.Ο.Κ. στο Κλεάνθης Βικελίδης (21/10, 19:00), στο πλαίσιο της 7ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος «Super League Σουρωτή» της αγωνιστικής περιόδου 2018-2019.”

Τα highlights του οικογενειακού διπλού (vid)
Προηγούμενο άρθρο Τα highlights του οικογενειακού διπλού (vid)
Επόμενο άρθρο Τη Κυριακή (21/10), το Πανιώνιος-ΑΡΗΣ
Τη Κυριακή (21/10), το Πανιώνιος-ΑΡΗΣ

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News