Ο άτυχος της βραδιάς

"Ο ΠΑΟΚ είχε και την τύχη με το μέρος του…"

Ο άτυχος της βραδιάς, Φραν Βέλεθ, μίλησε μετά το τέλος του ντέρμπι #ARISFC #ARIS

Τι δήλωσε ο Ισπανός στόπερ

Ο Φραν Βέλεθ ήταν μεταξύ των παικτών που τοποθετήθηκε μετά το τέλος του ντέρμπι, δίνοντας έμφαση στη φάση του πέναλτι για τον ΑΡΗ και στην τύχη που είχε ο ΠΑΟΚ.

“Είδαμε όλοι τι έγινε σήμερα, ο παοκ είχε και την τύχη με το μέρος του και πήρε το παιχνίδι. Εμείς ξεκίνησαμε καλά πετύχαμε το γκολ, αλλά μετά ο παοκ με το πέναλτι του ισοφάρισε

Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν άτυχοι στη φάση του πέναλτι έχουμε δύο δύσκολα παιχνίδια με αεκ και Ολυμπιακό και πρπειε να τα κερδίσουμε. Ο κόσμος μας για μια ακόμη φορά ήταν εκπληκτικός”, είπε ο Ισπανός στις δηλώσεις του.

"Δεν πρέπει να κατεβάσουμε το κεφάλι"
Προηγούμενο άρθρο "Δεν πρέπει να κατεβάσουμε το κεφάλι"
Επόμενο άρθρο Κουέστα: "Πληρώσαμε τα λάθη μας, σεβόμαστε τον κόσμο μας"
Κουέστα: "Πληρώσαμε τα λάθη μας, σεβόμαστε τον κόσμο μας"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News