Ο μεγάλος άτυχος του ντέρμπι ήταν δίχως αμφιβολία ο Φραν Βέλεθ
Ο Ισπανός στόπερ αποχώρησε τραυματίας στο 24′ και μάλιστα με ενοχλήσεις στο ίδιο σημείο όπου υπέστη τη θλάση πριν περίπου τρεις εβδομάδες.
Αυτό σημαίνει αυτόματα υποτροπή και ότι η απουσία του μπορεί να φτάνει και τον έναν μήνα. Ανάλογα πάντα και με τα αποτελέσματα των εξετάσεων στα οποία θα υποβληθεί τις επόμενες ημέρες.
Αν πάντως επιβεβαιωθούν οι αρχικές εκτιμήσεις των ανθρώπων της ομάδας, τότε θα πρόκειται για ένα πλήγμα για τον ΑΡΗ εν όψει και τον αγώνων που ακολουθούν.