Ο Πάκο Ερέρα έκανε τις πρώτες του δηλώσεις μετά την επιστροφή του στις Κανάριες Νήσους και φαίνεται να το απολαμβάνει ήδη

"Με… κλειστά μάτια στη Λας Πάλμας"

Ο Πάκο Ερέρα έκανε τις πρώτες του δηλώσεις μετά την επιστροφή του στις Κανάριες Νήσους και φαίνεται να το απολαμβάνει ήδη

"Περήφανος που επιστρέφω"

Ο Πάκο Ερέρα είναι επίσημα από χθες και πάλι προπονητής της Λας Πάλμας, εκφράζοντας έντονα τη χαρά του και στις πρώτες του δηλώσεις. 

“Όταν μου τηλεφώνησε ο πρόεδρος της Λας Πάλμας, του είπα ότι έρχομαι με κλειστά μάτια πίσω στην ομάδα. Είμαι περήφανος που επιστρέφω. Ξέρω λίγο αυτό το ρόστερ, ωστόσο θα κάνω το παν για να επιστρέψουμε στην πρώτη τη τάξει κατηγορία”, ανέφερε συγκεκριμένα ο πρώην τεχνικός του ΑΡΗ.    

Nίκησε τους Ουόριορς ο Ντόντσιτς! (vid)
Προηγούμενο άρθρο Nίκησε τους Ουόριορς ο Ντόντσιτς! (vid)
Επόμενο άρθρο Ανακοίνωσε Σφαιρόπουλο η Μακάμπι
Ανακοίνωσε Σφαιρόπουλο η Μακάμπι

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News