Ενώ έγινε και λίστα προτεραιότητας για τη σεζόν 2020-21

Εξαντλήθηκαν τα διαρκείας της Ίντερ! (pic)

Ενώ έγινε και λίστα προτεραιότητας για τη σεζόν 2020-21

Παρά τις αντιδράσεις για την πρόσληψη του Αντόνιο Κόντε και παρά το γεγονός πως η νέα σεζόν κάνει σέντρα σε δυο μήνες, η Ίντερ ανακοίνωσε ότι εξαντλήθηκαν όλα τα διαθέσιμα εισιτήρια διαρκείας!

Οι οπαδοί των «νερατζούρι» έδειξαν πόσα περιμένουν από την ομάδα τους με τη νέα αγωνιστική περίοδο, επιβαρύνοντας με ακόμα περισσότερη πίεση τους ώμους του Αντόνιο Κόντε για την προσπάθεια που θα κάνει ο σύλλογος σε όλα τα «μέτωπα».

Όπως ενημέρωσε η Ίντερ, εξαντλήθηκαν όλα τα εισιτήρια διαρκείας για τη σεζόν 2019-2020 και μάλιστα, για πρώτη φορά, δημιουργήθηκε και λίστα προτεραιότητας για τις κάρτες της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021!

Πηγή: gazzetta.gr

Απέκτησε τις αδερφές Κουλιού ο ΑΡΗΣ
Προηγούμενο άρθρο Απέκτησε τις αδερφές Κουλιού ο ΑΡΗΣ
Επόμενο άρθρο Παίρνει και Γκίκα η ΑΕΚ
Παίρνει και Γκίκα η ΑΕΚ

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News