Δήλωσε περήφανος και για τους συμπαίκτες του και την χθεσινή υπερπροσπάθεια
Ο Γάλλος αμυντικός με δημοσίευση του στο instagram ευχαρίστησε τον κόσμο που έδωσε βροντερό “παρών” και τόνισε για ακόμη μια φορά πως είναι περήφανος που αγωνίζεται στον ΑΡΗ.
Αναλυτικά, η δημοσίευση του Γάλλου αναφέρει:
“Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη σας. Είστε οι καλύτεροι. Είμαι περήφανος που αγωνίζομαι εδώ για εσάς και για τους συμπαίκτες μου.”
Προηγούμενο άρθρο
Ραγδαία επιδείνωση του καιρού από το βράδυ – Πού θα "χτυπήσουν" ισχυρές καταιγίδες και χαλάζι
Επόμενο άρθρο
"Ανυπομονώ να αντιμετωπίσω τον Αντετοκούνμπο"