Οι πρώτες δηλώσεις του Δημήτρη Διαμαντόπουλου μετά την παραμονή του #ARISFC #ARIS

"Ηθελα πολύ να συνεχίσω στον ΑΡΗ"

Οι πρώτες δηλώσεις του Δημήτρη Διαμαντόπουλου μετά την παραμονή του #ARISFC #ARIS

Ο Δημήτρης Διαμαντόπουλος δεν ήταν δυνατόν να κρύψει τη χαρά του που θα συνεχίσει να αγωνίζεται στον ΑΡΗ.

Μιλώντας στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ, ο Έλληνας επιθετικός τόνισε ότι ήθελε πολύ να παραμείνει στον ΑΡΗ και εξέφρασε την αισιοδοξία του για μία καλή σεζόν.

“Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον ΑΡΗ. Ήταν κάτι που ήθελα πολύ γιατί έχω δεθεί με την ομάδα. Θα δουλέψω σκληρά για να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της και αισιοδοξώ ότι θα έχουμε μια καλή χρονιά”, ανέφερε.

Διαμαντόπουλος και επίσημα
Προηγούμενο άρθρο Διαμαντόπουλος και επίσημα
Επόμενο άρθρο Επαγγελματικό συμβόλαιο ο Τσιλιγγίρης
Επαγγελματικό συμβόλαιο ο Τσιλιγγίρης

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News