Έκτος τραυματισμός το 2019 για τον Γάλλο εξτρέμ

Δάκρυσε ο Ντεμπελέ για τον τραυματισμό του (vid)

Έκτος τραυματισμός το 2019 για τον Γάλλο εξτρέμ

Ο Ουσμάν Ντεμπελέ δεν μπορεί να βρει ησυχία από τους τραυματισμούς που συνεχώς αποκομίζει στην προσπάθειά του να προσφέρει στη Μπαρτσελόνα. Πάει για περίπου τρεις εβδομάδες εκτός μετά το νέο πρόβλημα από το ματς με τη Μπορούσια Ντόρτμουντ…

Ο Γάλλος εξτρέμ, έπαιξε για κάτι περισσότερο από 20 λεπτά απέναντι στους Βεστφαλούς το βράδυ της Τετάρτης στην 5η αγωνιστική των ομίλων του Champions League και αντικαταστάθηκε αναγκαστικά.

Αποχωρώντας από τον αγωνιστικό χώρο, δάκρυσε για την ατυχία του, αφού, πρόκειται για το 6ο πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετωπίζει μέσα στο 2019, έχοντας ήδη χάσει κομμάτι της φετινής σεζόν στο ξεκίνημα!

Η χρονική περίοδος που εκτιμάται ότι θα απουσιάσει, σύμφωνα με τα ισπανικά Μέσα προτού υπάρξει επίσημη ενημέρωση από τη Μπαρτσελόνα, θα φτάσει περίπου στις τρεις εβδομάδες.

Πήρε οριστική μορφή το ρόστερ
Προηγούμενο άρθρο Πήρε οριστική μορφή το ρόστερ
Επόμενο άρθρο "Πλούσια" παρουσία των πυγμάχων του ΑΡΗ στην Πάτρα
"Πλούσια" παρουσία των πυγμάχων του ΑΡΗ στην Πάτρα

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News