Ο ΑΡΗΣ πέρασε από την Ξάνθη με 0-1 για τους "16" του Κυπέλλου Ελλάδας και η ΠΑΕ δημοσίευσε την παρακάμερα της αναμέτρησης.
Δείτε την… άλλη ματιά της δοκιμασίας των “κιτρινόμαυρων” στα “Πηγάδια”.
Προηγούμενο άρθρο
"Οχι" για Φετφατζίδη σε πρόταση άνω των 2 εκατ. ευρώ
Επόμενο άρθρο
Τρίτη "τεσσάρα" στην ίδια σεζόν μετά από 21 χρόνια