Το σχόλιο της ΠΑΕ μετά τη νίκη επί της Ξάνθης. #ARISFC

"Άλλοι τρεις βαθμοί και συνεχίζουμε" (pic)

Το σχόλιο της ΠΑΕ μετά τη νίκη επί της Ξάνθης. #ARISFC

Μήνυμα… τριπόντου και φωτογραφικό υλικό από την αναμέτρηση έστειλε η ΠΑΕ

Η επίσημη σελίδα του ΑΡΗ στα social media ανάρτησε στιγμές από την σημερινή νικηφόρα αναμέτρηση με την Ξάνθη γράφοντας στη λεζάντα “Άλλοι τρεις βαθμοί και συνεχίζουμε”.

Δείτε παρακάτω την ανάρτηση:

Ο Ρόουζ… νιώθει! (vid)
Προηγούμενο άρθρο Ο Ρόουζ… νιώθει! (vid)
Επόμενο άρθρο "Είχαμε τον έλεγχο, από δικό μου λάθος χάσαμε το ματς"
"Είχαμε τον έλεγχο, από δικό μου λάθος χάσαμε το ματς"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News