Μήνυμα… τριπόντου και φωτογραφικό υλικό από την αναμέτρηση έστειλε η ΠΑΕ
Η επίσημη σελίδα του ΑΡΗ στα social media ανάρτησε στιγμές από την σημερινή νικηφόρα αναμέτρηση με την Ξάνθη γράφοντας στη λεζάντα “Άλλοι τρεις βαθμοί και συνεχίζουμε”.
Δείτε παρακάτω την ανάρτηση:
Προηγούμενο άρθρο
Ο Ρόουζ… νιώθει! (vid)
Επόμενο άρθρο
"Είχαμε τον έλεγχο, από δικό μου λάθος χάσαμε το ματς"