Η προετοιμασία του ΑΡΗ για τον αυριανό (8/7, 19:15) αγώνα με τον Ολυμπιακό ολοκληρώθηκε με προπόνηση στο "Δασυγένειο".
Όλοι οι διαθέσιμοι παίκτες ήταν στη διάθεση του Μίχαελ Ένινγκ και θα απαρτίσουν την αποστολή της αναμέτρησης της Τετάρτης.
Αναλυτικά η ΠΑΕ αναφέρει:
“Με την πρωινή προπόνηση, που έγινε στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου, ολοκληρώθηκε σήμερα η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του ΑΡΗ για το αυριανό εντός έδρας παιχνίδι με τον Ολυμπιακό (08/07, 19:15), στο πλαίσιο της 7ης Αγωνιστικής (Play Off) του πρωταθλήματος της Super League της αγωνιστικής περιόδου 2019-2020.
Η τεχνική ηγεσία της ομάδας μας έχει καλέσει όλους τους ποδοσφαιριστές να βρίσκονται αύριο στο Κλεάνθης Βικελίδης”.