Επιαξε βασικός, φόρεσε το περιβραχιόνιο και τα έδωσε όλα…
Ο Δημήτρης Διαμαντόπουλος έγραψε χθες έναν πολύ καλό επίλογο στην παρουσία του στον ΑΡΗ και έπειτα από μία δύσκολη σεζόν όπως την χαρακτήρισε στην ανάρτησή που έκανε στα socia media.
Δείτε την παρακάτω…

Προηγούμενο άρθρο
Μέσι – Σετιέν: Ανακωχή και πλώρη για το Champions League
Επόμενο άρθρο
Εμβόλιο για τον κορωνοϊό: Σήμερα τα καλά νέα από την Οξφόρδη