Τα τεστ βγήκαν αρνητικά

Αλαλούμ με τα τεστ Covid-19 στη Ζάλτσμπουργκ!

Τα τεστ βγήκαν αρνητικά, μετά έξι θετικά και στη συνέχεια... πάλι αρνητικά

Τα όρια της… τρέλας αγγίζει αυτό που συμβαίνει με την Ζάλτσμπουργκ.

Οι παίκτες της ομάδας είχαν υποβληθεί σε εξετάσεις για τον κορωνοϊό το πρωί της Παρασκευής και ήταν όλα αρνητικά. Την Κυριακή το απόγευμα στα νέα τεστ υπήρχαν έξι κρούσματα, αλλά μετά από νέα εξέταση τη Δευτέρα, όλοι οι παίκτες βγήκαν αρνητικοί!

Μετά τα έξι κρούσματα της Κυριακής, στους παίκτες αυτούς είχε απαγορευτεί η ενσωμάτωση στις εθνικές τους ομάδες. Όμως μετά τα αρνητικά τεστ κατατέθηκε αίτημα να αρθεί αυτή η απαγόρευση και να ενταχθούν στα αντιπροσωπευτικά τους συγκροτήματα.

Πηγή: sport-fm.gr

"Δύο στα δύο" την τελευταία δεκαετία (vids)
Προηγούμενο άρθρο "Δύο στα δύο" την τελευταία δεκαετία (vids)
Επόμενο άρθρο Παίρνει εξιτήριο ο Μαραντόνα
Παίρνει εξιτήριο ο Μαραντόνα

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News