Ο Α.Σ. ΑΡΗΣ έστειλε τις ευχές του στην ομάδα ποδοσφαίρου για τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα (15:00).
“Για την οριστικοποίηση του ευρωπαϊκού εισιτηρίου και την επιστροφή στη δεύτερη θέση. Καλή επιτυχία στην ομάδα μας”, αναφέρει ο Ερασιτέχνης.
Προηγούμενο άρθρο
Στοίχημα: Νίκη κορυφής η “βασίλισσα”, ζωντανή στο κόλπο η Παρί!
Επόμενο άρθρο
Έγραψε Ιστορία και πήρε την κορυφή του ΤΟΠ 10 ο Ουέστμπρουκ (vids)