Τα όσα δήλωσε ο Στέφαν Σβαμπ στην κάμερα της NOVA

Σβαμπ: "Το πέναλτι σήμερα ήταν… τυχερό" (vid)

Τα όσα δήλωσε ο Στέφαν Σβαμπ στην κάμερα της NOVA

Ο Αυστριακός χαφ παραδέχθηκε ότι το πέναλτι που κέρδισε η ομάδα του ήταν… τυχερό

Ήταν ενα διαφορετικό παιχνίδι. Ο ΑΡΗΣ άλλαξε το σύστημα του. Ελέγξαμε περισσότερο το παιχνίδι σε σχέση με τα τελευταία παιχνίδια των δύο ομάδων, το αξίζαμε, με περισσότερες ευκαιρίες και κατοχή. Στα πλέι οφ είμαστε δυνατοί” σημείωσε αρχικά.

Για τις τελευταίες εμφανίσεις της ομάδας του:

“Στην κανονική διάρκεια δεν κερδίσαμε ντέρμπι. Τα πλέι οφ ειναι διαφορετικά. Δουλέψαμε σκληρά, δεν παραδοθήκαμε. Το πέναλτι που κερδίσαμε σήμερα ήταν λίγο τυχερό. Πιστέυαμε σε όλη την διάρκεια. Εμείς παίξαμε με δύο σχήματα σε όλη την σεζόν, ο ΑΡΗΣ για παράδειγμα το δοκίμασε σήμερα. Είναι πολύ σημαντικό να εναλλάσεσαι μεταξύ δύο συστημάτων.”

Τρία πέναλτι, τα δύο ανύπαρκτα ο Λευκορώσος καμικάζι!
Προηγούμενο άρθρο Τρία πέναλτι, τα δύο ανύπαρκτα ο Λευκορώσος καμικάζι!
Επόμενο άρθρο Ισοφάριση με Φερνάντες (vid)
Ισοφάριση με Φερνάντες (vid)

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News