Αφιερωμένο στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας του συνδέσμου
Στα περίπτερα είναι και πάλι από σήμερα ο Super ARIS, που, όπως είναι φυσικό, επικεντρώνεται στο μεγάλο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Με το μήνυμα “όλοι στο ναό” και… όχι μόνο, ο σύνδεσμος καλεί τον κόσμο να δώσει το “παρών” στο “Κλεάνθης Βικελίδης”, για να πανηγυρίσουν όλοι μαζί τη νίκη επί των “πράσινων”.
Προηγούμενο άρθρο
"Να εκμεταλλευτούμε τις αδυναμίες του ΑΡΗ"
Επόμενο άρθρο
"Γεμάτο γήπεδο, για πολλούς λόγους"