Οι δύο παίκτες του ΠΑΟΚ έστειλαν τις ευχές τους στον Τριανταφυλλάκο

Περαστικά από Σαλπιγγίδη, Αθανασιάδη

Οι δύο παίκτες του ΠΑΟΚ έστειλαν τις ευχές τους στον Τριανταφυλλάκο

Με ευχές στον Τριανταφυλλάκο άρχισαν τις δηλώσεις τους οι Σαλπιγγίδης και Αθανασιάδης.

Ο σοβαρός τραυματισμός του Βασίλη Τριανταφυλλάκου απασχόλησε και τους αντίπαλους ποδοσφαιριστές στις δηλώσεις τους. Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης με τον οποίο έγινε η σύγκρουση είπε: «Περαστικά στον Βασίλη Τριανταφυλλάκο στη φάση που είχε μαζί. Ελπίζω να είναι η τελευταία άτυχη στιγμή της καριέρας του και όλα να πάνε καλά αύριο στο χειρουργείο του», τόνισε ο Σαλπιγγίδης.

Ο Αθανασιάδης από την πλευρά του είπε: «Περαστικά στον παίκτη του Άρη, να επιστρέψει γρήγορα στα γήπεδα».

"Θέλαμε τους τρεις βαθμούς"
Προηγούμενο άρθρο "Θέλαμε τους τρεις βαθμούς"
Επόμενο άρθρο Διάταση ο Ουντότζι, κάκωση ο Μανιάς
Διάταση ο Ουντότζι, κάκωση ο Μανιάς

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News