Ο μεγάλος άτυχος του χθεσινού παιχνιδιού Βασίλης Τριανταφυλλάκος άφησε άναυδους αυτούς που τον μετέφεραν στο νοσοκομείο χθες το βράδυ…
Ο Βασίλης Τριανταφυλλάκος ήταν ο μεγάλος άτυχος του χθεσινού ντέρμπι καθώς υπέστη έναν σοβαρό τραυματισμό που θα τον αφήσει περίπου πέντε μήνες εκτός γηπέδων.
Αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης όλοι έσπευσαν να εκφράσουν την συμπαράσταση τους στον παίκτη του ΑΡΗ. Ο νεαρός μέσος παρά τον σοβαρό τραυματισμό του, άφησε όλους άναυδους, κατά τη μεταφορά του στο Διαβαλκανικό ζητώντας να ακούει την μετάδοση του αγώνα, μέσα στο ασθενοφόρο παρά τους δυνατούς πόνους του!
Σήμερα αναμένεται να υποβληθεί σε εγχείρηση και η επιστροφή του αναμένεται κατά τον Απρίλιο.