Τη Δευτέρα αποφασίζει η ΕΠΟ για το πόσες ομάδες θα πέσουν από την Superleague…

Λογικά θα πέσουν τρεις!

Τη Δευτέρα αποφασίζει η ΕΠΟ για το πόσες ομάδες θα πέσουν από την Superleague…

Έστω και στα… μισά σχεδόν του Πρωταθλήματος οι ομάδες θα μάθουν το πόσες τελικά θα είναι αυτές που θα υποβιβαστούν φέτος από την Superleague.

Τέλος στο «σίριαλ» που κράτησε αρκετούς μήνες ετοιμάζεται να δώσει η ΕΠΟ, η οποία θα συνεδριάσει εκτάκτως τη Δευτέρα και θα αποφασίσει το τι μέλλει γενέσθαι εν όψει της Σούπερ Λίγκας της επόμενης σεζόν.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η Ομοσπονδία αναμένεται να αποφασίσει ότι θα πέσουν τρεις ομάδες από την πρώτη κατηγορία και θα ανέβουν άλλες τόσες από τη Football League.

Στόχος της ΕΟ και της Superleague από τη σεζόν 2015-2016 η Σούπερ Λίγκα nα απαρτίζεται από 16 ομάδες και η Football League από 18.

Αισιοδοξία για Τάτο
Προηγούμενο άρθρο Αισιοδοξία για Τάτο
Επόμενο άρθρο Δύσκολα μπορεί να… νικηθεί ο Ουντότζι
Δύσκολα μπορεί να… νικηθεί ο Ουντότζι

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News