Οι "κίτρινοι" έχασαν με 1-0 στην Κομοτηνή

Ηττα για την Κ-15

Οι "κίτρινοι" έχασαν με 1-0 στην Κομοτηνή

Οι "κίτρινοι" παραμένουν τρίτοι, στη βαθμολογία

Την ήττα, με σκορ 1-0, γνώρισε η Κ-15 του ΑΡΗ, στη Κομοτηνή, από τον Πανθρακικό. Ετσι, οι “κίτρινοι” συνεχίζουν το “κυνήγι” του χθεσινού τους αντιπάλου, παραμένοντας μόνοι τους στην 3η θέση του βαθμολογικού πίνακα, με 25 βαθμούς.

Οταν δεν μαθαίνεις, ξαναπαθαίνεις…
Προηγούμενο άρθρο Οταν δεν μαθαίνεις, ξαναπαθαίνεις…
Επόμενο άρθρο Με Σουάρες οδηγό
Με Σουάρες οδηγό

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News