Θα παραμείνει τελικά στο δυναμικό της ομάδας ο νεαρός πορτιέρο.
Αλλαγή στη στάση του Μάριου Γκελή παρατηρείται τα τελευταία 24ωρα και πλέον το πιο πιθανό είναι ο 20χρονος τερματοφύλακας να παραμείνει στο δυναμικό της ομάδας. Ο Γκελής όπως είχε γράψει το «AllAboutARIS» είχε ζητήσει να αποχωρήσει από την ομάδα εισπράττοντας την άρνηση της διοίκησης που από προχθές επιδίωξε να αλλάξει την άποψη του παίκτη και φαίνεται ότι και με προσωπική παρέμβαση του Στεφανίδη τα κατάφερε.
Αλλωστε με δεδομλενο ότι πολύ δύσκολα θα παραμείνει ο Σωκράτης Διούδης και ο Γουναρίδης θα λύσει το συμβόλαιό του ο Γκελής είναι ο ένας από τους τρεις τερματοφύλακες της επόμενης σεζόν στο πλάνο του Καλαιτζίδη.