Ήδη κάποιοι έχουν προμηθευτεί το εισιτήριο διαρκείας τους αλλά για να αυξηθεί η ζήτηση θα πρέπει ο κόσμος να δει κινητοποίηση στο θέμα των χορηγιών αλλά και των μεταγραφών.
Από την Δευτέρα το πρωί η ΠΑΕ Άρης έβγαλε τα διαρκείας σε κυκλοφορία ευελπιστώντας ο κόσμος να ανταποκριθεί και να δώσει μια οικονομική ανάσα ώστε να γίνουν οι πρώτες απαραίτητες κινήσεις για να αρχίσει να… τσουλάει η ομάδα . Η πρώτη μέρα ήταν ικανοποιητική σύμφωνα με τους ανθρώπους της ΠΑΕ. Τη δεύτερη μέρα, ο κόσμος ανταποκρίθηκε ακόμη περισσότερο.
Αυτή τη στιγμή ο κόσμος που σπεύδει να πάρει το καρτελάκι του είναι αυτός που δεν τον ενδιαφέρουν οι κινήσεις της διοίκησης. Δεν τον νοιάζει αν θα γίνουν πράξη τα λόγια και οι υποσχέσεις. Όπως κάθε χρόνο προμηθεύεται το καρτελάκι του χωρίς να περιμένει μεταγραφές, χορηγίες και κινήσεις γενικά που θα δείξουν ότι το νερό θα μπει στο αυλάκι.
Κακά τα ψέματα όμως. Η μεγαλύτερη μάζα του κόσμου περιμένει τα λόγια να γίνουν πράξεις, γι` αυτό και οι διοικούντες θα πρέπει να σηκώσουν τα μανίκια και να φέρουν εις πέρα τα όσα έχουν αναλάβει να διευθετήσουν. Ο λαός γνωρίζει τις δυσκολίες που υπάρχουν, ξέρει ότι η οικονομική ρευστότητα δεν επιτρέπει στη διοίκηση να κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού αλλά θέλει να δει επιτέλους από κάποια διοίκηση να κάνει έστω τα απαραίτητα για να πετύχει η ομάδα τον στόχο της. Όποιος και να είναι αυτός. Τη δεδομένη στιγμή μικρότεροι στόχοι από τον ΑΡΗ δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν. Ε ας γίνουν οι κινήσεις που πρέπει για να επιτευχθούν…