Δημόσιο κάλεσμα προς Ιερολοχίτες και Club 1914

Μπροστάρης ο Super-3

Δημόσιο κάλεσμα προς Ιερολοχίτες και Club 1914

Οι "Σουπεράδες" έκαναν λόγο, επίσης, μόνο για άνοδο στη Σούπερ Λίγκα

Ανοιχτή πρόσκληση για διάλογο, με τους Ιερολοχίτες και το Club 1914, απηύθυνε -μέσω της εκπομπής στον ΑΡΕΝΑ- ο Super-3. Οι συνδεσμίτες κάλεσαν σε συνάντηση αντιπροσωπεία των άλλων δύο συνδέσμων, με σκοπό τις προτάσεις για τη σωτηρία της ΠΑΕ.

Η συνάντηση έχει προγραμματιστεί για την προσεχή Δευτέρα (21.00), στα γραφεία του Κεντρικού.

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής τους, οι συνδεσμίτες άσκησαν κριτική στη διοίκηση Στεφανίδη για το γεγονός ότι δεν έχει υλοποιήσει τις εξαγγελίες για τις χορηγίες και τhν κάλεσαν να προχωρήσει σε πράξεις, προκειμένου να “ισορροπήσει” το ποδοσφαιρικό τμήμα και να επανέλθει η ηρεμία.

Επίσης, τόνισαν πως για τους ίδιους υπάρχει μόνο η άνοδος στη Σούπερ Λίγκα, χωρίς καμία άλλη… εναλλακτική, ενώ απευθύνθηκαν και στους πρώην παράγοντες του ΑΡΗ, λέγοντας πως δεν τους θέλουν στο προσκήνιο. Παράλληλα τους κάλεσαν να σταματήσουν να βάζουν “τρικλοποδιές” στη νυν διοίκηση. Μόνο με ενότητα και τον κόσμο ως μία γροθιά τόνισαν ότι μπορει να έρθει η σωτηρία.

Ο Marco Mignola μιλά για τον ΑΡΗ!
Προηγούμενο άρθρο Ο Marco Mignola μιλά για τον ΑΡΗ!
Επόμενο άρθρο "Να επιστρέψτε με το χρυσό"
"Να επιστρέψτε με το χρυσό"

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News