Δευτέρα στις 17.30 στα γραφεία επί της Αλκμήνης

Ανακοίνωση-κάλεσμα του Ερασιτέχνη

Δευτέρα στις 17.30 στα γραφεία επί της Αλκμήνης

Αύριο (λογικά) τελειώνουν όλα

Ο Πρόεδρος του Α.Σ. ΑΡΗΣ καλεί  τους θεσμικούς φορείς (Α.Σ,ΚΜΑ,ΠΑΕ, και αντιπροσωπεία δυο ατόμων από κάθε σύνδεσμο) σε διευρυμένη συνάντηση για το φλέγον θέμα του ποδοσφαιρικού τμήματος και την εξέλιξη της ανάλυσης των προτάσεων.

Την Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015 στις 17:30 στα γραφεία του Ερασιτέχνη Αλκμήνης 69, η παρουσία όλων κρίνεται απαραίτητη.

Πηγή: arisac.gr

Τι βγάζει η Θεσσαλονίκη…
Προηγούμενο άρθρο Τι βγάζει η Θεσσαλονίκη…
Επόμενο άρθρο Η επιβεβαίωση ήρθε από τον Καλαϊτζίδη
Η επιβεβαίωση ήρθε από τον Καλαϊτζίδη

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News