Η ομάδα της Ημαθίας θέλει να ενισχυθεί περισσότερο
Ενόψει σημαντικών μεταγραφικών κινήσεων βρίσκεται η Βέροια, σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα. Η ομάδα της Ημαθίας, λοιπόν, θέλει να εντάξει στο δυναμικό της τον Θωμά Ναζλίδη, ο οποίος μάλλον φεύγει από τον Πλατανιά, έχοντας 14 συμμετοχές σε πρωτάθλημα και κύπελλο.
Εκτός του Έλληνα επιθετικού, όμως, θέλει να εντάξει στο ρόστερ της και τον Ανδρέα Τάτο. Ο πρώην μέσος του ΑΡΗ δεν βρήκε θέση στον Ατρόμητο και, πλέον, ψάχνει τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του.
Προηγούμενο άρθρο
Eκοψαν την πίτα οι ακαδημίες του μπάσκετ (Pics)
Επόμενο άρθρο
Τα πέταξε όλα διάσημη ηθοποιός!