Μία βόμβα από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο βρέθηκε κοντά στο γήπεδο της Ντόρτμουντ!

Βόμβα δίπλα στο γήπεδο της Ντόρτμουντ

Μία βόμβα από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο βρέθηκε κοντά στο γήπεδο της Ντόρτμουντ!

Σύμφωνα με τις πληροφορίες η βόμβα ήταν βρετανικής «καταγωγής» και εντοπίστηκε σήμερα λίγες ώρες πριν τη συνέντευξη τύπου του Γιούργκεν Κλοπ εν όψει της αναμέτρησης με τη Σάλκε για την Bundesliga το Σάββατο!

Σύμφωνα με τις πληροφορίες η βόμβα ήταν βρετανικής «καταγωγής» και εντοπίστηκε σήμερα λίγες ώρες πριν τη συνέντευξη τύπου του Γιούργκεν Κλοπ εν όψει της αναμέτρησης με τη Σάλκε για την Bundesliga το Σάββατο!

Τόσο το γήπεδο της Ντόρτμουντ, όσο και η περιοχή γύρω από το Signal Iduna Park εκκενώθηκαν, ενώ  οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η βόμβα εντοπίστηκε από αεροφωτογραφίες σε ένα πάρκινγκ δυτικά της έδρας των «Βεστφαλών». 

Δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που εντοπίζονται βόμβες στη Γερμανία κατά τύχη. Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα μόνο στο Βερολίνο υπολογίζεται ότι υπάρχουν ακόμα 3.000 βόμβες που δεν έχουν εντοπιστεί!  

"Σωστή προσέγγιση και μάχη για 40 λεπτά"
Προηγούμενο άρθρο "Σωστή προσέγγιση και μάχη για 40 λεπτά"
Επόμενο άρθρο Απαντάει ο Σούλης
Απαντάει ο Σούλης

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News