Αποχαιρέτησε το… φιλαράκι του με ένα συγκινητικό μήνυμα

Το συγκινητικό αντίο Νεϊμάρ σε Ντάνι Άλβες

Αποχαιρέτησε το… φιλαράκι του με ένα συγκινητικό μήνυμα

Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, ο Ντάνι Άλβες ετοιμάζει βαλίτσες για άλλες πολιτείες, αφού στην παρούσα φάση μοιάζει απίθανο να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την Μπαρτσελόνα.

Και ο Νεϊμάρ, που είναι «κολλητάρι» με τον συμπατριώτη του, θέλησε να τον… αποχαιρετήσει μέσω Instagram για όσα πέρασαν στην κοινή τους διετία στους Καταλανούς.

«Αυτός ο άνθρωπος είναι που έκανε το όνειρό μου πραγματικότητα. Φίλος, αδερφός, συνάδελφος. Σε ευχαριστώ που με φρόντιζες αυτά τα δύο χρόνια. Σε αγαπώ Ντάνι. Ευτυχία, ευτυχία…», έγραψε χαρακτηριστικά ο Βραζιλιάνος και συνόδευσε το μήνυμά του με την εν λόγω φωτογραφία όπου οι δυο τους πανηγυρίζουν μετά τον χθεσινό τελικό του Champions League.

Δοκιμάζει ο Νέιμικ
Προηγούμενο άρθρο Δοκιμάζει ο Νέιμικ
Επόμενο άρθρο Η είσοδος του ΑΡΗ (vid)
Η είσοδος του ΑΡΗ (vid)

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News