"Είμαι εδώ πέντε ώρες και δεν έχω καταλάβει τίποτα".
Ο Σταύρος Λαμπριάκος τόνισε: «Είμαι εδώ πέντε ώρες και δεν έχω καταλάβει τίποτα. Τα πράγματα είναι πιο απλά απ οτι τα κάνουμε. Εχουμε την παράταξη του κ. Κάλας, η οποία έδωσε αξιοπιστία στην ομάδα, άσχετα αν δεν ανέβηκε. Γιατί δεν πάνε μαζί να εξασφαλίσουν την άνοδο;»
Προηγούμενο άρθρο
"Να αποφασιστεί το καλύτερο για τον ΑΡΗ"
Επόμενο άρθρο
"H ψήφος σας θα κρίνει το μέλλον του ΑΡΗ"