Το μήνυμα του Τάσου Δεσύπρη ενόψει της νέας σεζόν για το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΑΡΗ.
Αναλυτικά, η ανάρτηση του Τάσου Δεσύπρη:
“Με την ευκαιρία του πρώτου σημερινού φιλικού αγώνα, εύχομαι ολόψυχα καλή χρονιά στο ποδοσφαιρικό τμήμα του Συλλόγου, στους αθλητές, τους προπονητές, και τους υπευθύνους, με την ελπίδα ότι δεν θα επαναληφθούν τα πολύπλευρα λάθη της περσινής σεζόν από όλους.
Με τιμή Τάσος Δεσύπρης”
Προηγούμενο άρθρο
«Βρισκόμαστε σε πολύ καλό δρόμο» (vid)
Επόμενο άρθρο
Η έκπληξη του Λάσκαρη στον Νίκο Γκάλη (pics & vid)