Μια προπόνηση σήμερα αντί για το συνηθισμένο πρόγραμμα των διπλών προπονήσεων.

Πέφτουν οι ρυθμοί

Μια προπόνηση σήμερα αντί για το συνηθισμένο πρόγραμμα των διπλών προπονήσεων.

Επιχείρηση φρεσκάρισμα από τον Νίκο Αναστόπουλο εν όψει της τελευταίας τριπλέτας αγώνων για το 2015.

Συνήθως οι Τετάρτες περιλαμβάνουν για τους παίκτες του ΑΡΗ διπλή προπόνηση, αφιερωμένη το πρωί στη φυσική κατάσταση και το απόγευμα στην τακτική και τις ασκήσεις με μπάλα. Όχι όμως αυτή την Τετάρτη αφού ο Νίκος Αναστόπουλος και οι συνεργάτες του αποφάσισαν να χαμηλώσουν την ένταση και να βάλουν για σήμερα μόνο μια προπόνηση. Ο λόγος είναι απλός. Ο ΑΡΗΣ ολοκληρώνει τον πρώτο γύρο με τρία ματς μέσα σε μια εβδομάδα και το τεχνικό τιμ θέλει να έχει την ομάδα φρέσκια για να κλείσει με ιδανικό τρόπο το πρώτο μισό του πρωταθλήματος.

Εκδρομή για τον Πελεκάνο…
Προηγούμενο άρθρο Εκδρομή για τον Πελεκάνο…
Επόμενο άρθρο Παρών στο Βουκουρέστι και ο Νίκος Λάσκαρης
Παρών στο Βουκουρέστι και ο Νίκος Λάσκαρης

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News