Ο Χαβιέ Τζινάρ μίλησε για την παρουσία του στην ομάδα και δήλωσε αισιόδοξος για την συνέχεια

«Μεγάλη ομάδα ο ΑΡΗΣ, λειτουργεί επαγγελματικά»

Ο Χαβιέ Τζινάρ μίλησε για την παρουσία του στην ομάδα και δήλωσε αισιόδοξος για την συνέχεια

Τι είπε ο Ισπανός στο πλαίσιο της χθεσινής παρουσίας του στην κοπή της πίτας των ακαδημιών

Μία ακόμη καλύτερη συνέχεια για τον ΑΡΗ προανήγγειλε ο Χαιβέ Τζινάρ, ο οποίος μίλησε στο πλαίσιο της χθεσινής παρουσίας του στην κοπή της πίτας των ακαδημιών.

Ο Ισπανός πορτιέρε αναφέρθηκε στην χθεσινή εκδήλωση και φυσικά επεκτάθηκε στο ανδρικό τμήμα και την μέχρι τώρα πορεία του, ενώ αναφέρθηκε επίσης στην ζωή του στην Θεσσαλονίκη. 

Για την παρουσία του στην χθεσινή κοπή της πίτας των ακαδημιών: «Είναι πολύ όμορφο να είσαι εδώ και να βλέπεις τόσα παιδιά από τις ακαδημίες της ομάδας».

Για το γεγονό ότι πολλά μικρά παιδιά τον βλέπουν ως πρότυπο: «Φυσικά και μου αρέσει. Ο ΑΡΗΣ είναι μία μεγάλη ομάδα που λειτουργεί επαγγελματικά. Οσο πηγαίνουμε εμείς καλά,όλη η ομάδα θα είναι καλύτερα».

Για την μέχρι τώρα πορεία της ομάδας και το ξεκίνημα της στον 2ο γύρο: «Πετύχαμε μία σημαντική νίκη απέναντι στην Καβάλα. Ενα αποτέλεσμα που μας φέρνει ακόμα πιο κοντά στην Φούτμπολ Λιγκ. Σιγά-σιγά, τα πράγματα θα πάνε ακόμα καλύτερα για εμάς».

Για την ζωή στην Θεσσαλονίκη: «Εζω ζήσει και στην Βέροια, η Θεσσαλονίκη όμως είναι πολύ πιο ωραία ως πόλη. Εγώ μένω στην Περαία συγκεκριμένα και μου αρέσει πολύ που βρίσκομαι δίπλα στην θάλασσα».

Για τα ελληνικά του που παρουσιάζονται βελτιωμένα: «Αμα θέλεις, μιλάω λίγο (σ.σ. γέλια)»

"Ο ΑΡΗΣ ήταν, είναι και θα είναι πόλος έλξης"
Προηγούμενο άρθρο "Ο ΑΡΗΣ ήταν, είναι και θα είναι πόλος έλξης"
Επόμενο άρθρο Περισσότερα από τα μισά
Περισσότερα από τα μισά

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News