Ο γιατρός του ΑΡΗ, Βαγγέλης Πανταζής, περιέγραψε την κλινική εικόνα του Μπάμπη Παυλίδη μετά το τροχαίο, τονίζοντας πως ο παίκτης θα παραμείνει στο νοσοκομείο υπό την παρακολούθηση των γιατρών για 48 ακόμη ώρες.
Δείτε τα όσα είπε ο κος Πανταζης, μέσα από την κάμερα του AllAboutARIS.
Προηγούμενο άρθρο
"Έχουμε ακόμα μία κατηγορία για να φτάσουμε εκεί που πρέπει" (vid)
Επόμενο άρθρο
"Η εκκαθάριση θα ολοκληρωθεί κανονικά"