Πατάει γήπεδο λογικά από την επόμενη εβδομάδα
Στον… δρόμο της επιστροφής του στην αγωνιστική δράση βρίσκεται ο Μπάμπης Παυλίδης, ο οποίος φέτος αποτελεί -δυστυχώς- με διαφορά τον μεγάλο άτυχο του φετινού ρόστερ.
Ο ταλαντούχος μέσος, μετά το τροχαίο ατύχημα που είχε πριν έναν μήνα, έχει μπει ήδη σε ειδικό πρόγραμμα, ώστε να είναι έτοιμος με την έναρξη της καλοκαιρινής προετοιμασίας. Από την προηγούμενη εβδομάδα, ο 24χρονος μεσοεπιθετικός υποβάλλεται σε φυσιοθεραπείες, ώστε σταδιακά να μπορέσει να επιστρέψει σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Αυτό φυσικά θα αργήσει να γίνει, είναι πιθανόν όμως από την επόμενη εβδομάδα να πατήσει γήπεδο μετά από καιρό και να ακολουθήσει σε πρώτη φάση ατομικό πρόγραμμα στο Ρύσιο, υπό τις οδηγίες των ανθρώπων της ομάδας.