Οι δηλώσεις του Πασχάλη Βουτσιά στην Sportexpo.

"Λείπει πολύ ο ΑΡΗΣ"

Οι δηλώσεις του Πασχάλη Βουτσιά στην Sportexpo.

Ο Πασχάλης Βουτσιάς έμεινε ενθουσιασμένος από τα όσα συνάντησε στην Sportexpo κι ευχήθηκε ο ποδοσφαιρικός ΑΡΗΣ να επιστρέψει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στην φυσική του θέση.

“Είναι πολύ καλό για τον αθλητισμό της Θεσσαλονίκης. Προσωπικά ενθουσιάστηκα με αυτό που αντίκρισα και συνιστώ στον κόσμο να έρθει να το δει”.

Για το γεγονός ότι ο ΑΡΗΣ χρειάζεται έναν βαθμό στα παιχνίδια που απομένουν για να εξασφαλίσει και μαθηματικά την άνοδο:

“Όλοι είμαστε χαρούμενοι που θα μπορέσουμε και μαθηματικά να «κλειδώσουμε» την άνοδο.  Ο ΑΡΗΣ ουσιαστικά μετά τα Χριστούγεννα έχει εξασφαλίσει την πρόκριση. Την Κυριακή είναι μια γιορτή και θέλουμε τον κόσμο μας στο γήπεδο. Όλα τα παιχνίδια από εδώ και στοεξής θέλουμε να τα κερδίσουμε και να προσφέρουμε όμορφο θέαμα με πολλά γκολ. Εύχομαι τα καλύτερα για τον Σύλλογο και  να επιστρέψει γρήγορα εκεί που ανήκει. Λείπει πολύ ο ΑΡΗΣ”.

"Η παρουσία και μόνο του ΑΡΗ, δίνει άλλη αίγλη"
Προηγούμενο άρθρο "Η παρουσία και μόνο του ΑΡΗ, δίνει άλλη αίγλη"
Επόμενο άρθρο "Ο αθλητισμός πρέπει να αποτελεί στοιχείο της καθημερινότητάς μας" (vid)
"Ο αθλητισμός πρέπει να αποτελεί στοιχείο της καθημερινότητάς μας" (vid)

Ακολουθήστε το AllAboutARIS στα social media, για να είστε πάντα… μέσα στα γεγονότα που αφορούν τον ΑΡΗ σε όλα τα επίπεδα!

AllAbout... Facebook

AllAbout... Instagram

AllAbout... YouTube

AllAbout... X

AllAbout... Tik Tok

Ακολουθήστε μας στο... Google News