Ο Ντάρσι Ντόλτσε Νέτο δήλωσε μετά την υπογραφή του συμβολαίου του πως, οι παίκτες μαζί με την στήριξη του κόσμου, θα επαναφέρουν την ομάδα στην φυσική της θέση.
«Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα για μένα, καθώς επέστρεψα στο σπίτι μου. Ήταν κάτι που το ήθελα από την πρώτη στιγμή. Πέρασα όμορφα χρόνια στον ΑΡΗ. Δέθηκα με την ομάδα και τον κόσμο της. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ξαναφορέσω τη φανέλα του ΑΡΗ και θα αγωνιστώ και πάλι στο «Κλεάνθης Βικελίδης». Περιμένω από τον κόσμο να γεμίζει σε κάθε αγώνα το γήπεδο και όλοι μαζί να οδηγήσουμε την ομάδα στη Superleague», τόνισε ο Βραζιλιάνος μεσοαμυντικός και συμπλήρωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Καρυπίδη, ο οποίος έχει όραμα για τον ΑΡΗ και θα τα καταφέρει. Εξάλλου ότι υποσχέθηκε μέχρι τώρα το έχει υλοποιήσει. Τέλος είναι χαρά μου που θα συνεργαστώ με τον κ. Αναστόπουλο και θα προσπαθήσω να τον δικαιώσω μέσα στο γήπεδο».