Ο Στέφανος Ντόγος μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τον ΑΡΗ για δύο ακόμη χρόνια τόνισε πως θα δουλέψει σκληρά ώστε να επιστρέψει η ομάδα στην Superleague
Ο Στέφανος Ντόγος, εμφανώς ικανοποιημένος μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με την ομάδα του ΑΡΗ για ακόμη δύο χρόνια, θέλησε να εκφράσει την σιγουριά του πως οι “κίτρινοι” θα επιστρέψουν στην Superleague.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο 22χρονος μεσοεπιθετικός:
«Η παραμονή μου στον ΑΡΗ είναι κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Είναι τιμή να φοράς τη φανέλα αυτής της μεγάλης ομάδας. Θα δουλέψω σκληρά και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, προκειμένου η ομάδα να πετύχει τους στόχους της».