Εκαναν την πρώτη τους… βόλτα στον αγωνιστικό χώρο οι Πειραιώτες
Στο «Κλεάνθης Βικελίδης» βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα η αποστολή του Ολυμπιακού, για την αποψινή αναμέτρηση με τον ΑΡΗ.
Οι Πειραιώτες έφτασαν στο γήπεδο λίγο μετά τις 18:00 και έκαναν μία πρώτη αναγνωριστική βόλτα στον αγωνιστικό χώρο, πριν βγουν για προθέρμανση.
Προηγούμενο άρθρο
Σαν σήμερα η επική νίκη του ΑΡΗ επί της Γιουγκοπλάστικα (vid)
Επόμενο άρθρο
Άναψε ξανά ο φωτεινός πίνακας στο Βικελίδης