Τρέξιμο στο «Κλεάνθης Βικελίδης» για τους δύο παίκτες πριν το ματς
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν Μάνος Τζανακάκης και Δημήτρης Ανάκογλου, πριν από την αναμέτρηση κόντρα στην Αναγέννηση Καρδίτσας.
Ο πρώτος ήταν γνωστό από χθες ότι είχε μείνει εκτός αποστολής λόγω ενοχλήσεων στη μέση. Ο δεύτερος έχει κάποιες ενοχλήσες στον ώμο οι οποίες θα τον αφήσουν και αυτόν εκτός 18άδας από τον σημερινό αγώνα.
Προηγούμενο άρθρο
Μαντσίνι: «Δεν έχω μιλήσει με κανέναν από τη Λέστερ»
Επόμενο άρθρο
LIVE: ΑΡΗΣ-Αναγέννηση Καρδίτσας 3-0 (Τελικό)