Οι ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ επανήλθαν στις προπονήσεις μετά το χθεσινό ρεπό.
Οι παίκτες του Δημήτρη Σπανού δούλεψαν σήμερα το πρωί στο γυμναστήριο, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει πολλές ασκήσεις ενδυνάμωσης.
Δείτε μέσα από τον φακό του AllAboutARIS φωτογραφίες από την πρωινή δουλειά των “κιτρίνων”.
Προηγούμενο άρθρο
Μπήκε ο Διαμαντόπουλος
Επόμενο άρθρο
Ήρθε η ώρα της Μπελιμπασάκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα