Έξαλλος ήταν ο Μαρσέλο Μπιέλσα στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα της Ουρουγουάης μπροστά στους δημοσιογράφους.
Δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα νεύρα του και την απογοήτευσή του κάτι που έκανε και στη συνέντευξή Τύπου επισημαίνοντας ότι δεν αφήνει τίποτα στη εθνική ομάδα της χώρας καθώς δεν μπόρεσε παρά την προσπάθειά του να βελτιώσει τους παίκτες της.