Προβάδισμα για την ΑΕΚ στο 37ο λεπτό του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό! Ο Κοϊτά έκανε εξαιρετική ατομική ενέργεια από τα αριστερά, συνδυάστηκε με τον Λιούμπιτσιτς και γύρισε την μπάλα, η οποία κόντραρε στον Κάρμο και κατέληξε στην άδεια εστία του Πασχαλάκη.
Για να δείτε το βίντεο πρέπει να απενεργοποιήσετε το adblock
Προηγούμενο άρθρο
Θεσσαλονίκη: Σοβαρό τροχαίο με πέντε τραυματίες – ΙΧ κόπηκε στη μέση!
Επόμενο άρθρο
Θεσσαλονίκη: Η ανακοίνωση για την σύλληψη γιατρού για δωροληψία (vid)