Ο Ούγκο Σόουζα ήταν ένα από τα κεντρικά πρόσωπα του χθεσινού αγώνα με την Κηφισιά, πριν καν ξεκινήσει το ματς.
Ο ΑΡΗΣ τίμησε τον Πορτογάλο στόπερ -όπως και τον Άγγελο Χαριστέα- πριν τη σέντρα του παιχνιδιού. Μία ιδιαίτερη στιγμή για τον αρχηγό της Κηφισιάς που επέστρεψε για πρώτη φορά ως αντίπαλος στο «Κλεάνθης Βικελίδης»,στέλνοντας το δικό του μήνυμα μετά το τέλος του αγώνα.
Δείτε παρακάτω την ανάρτηση του Πορτογάλου αμυντικού.
Προηγούμενο άρθρο
Ένας χαρταετός… γίγας θα πετάξει σήμερα στη Θεσσαλονίκη
Επόμενο άρθρο
Το ένα λάθος… γέννησε και ένα ακόμα