Super League: Πρόστιμα σε Παναθηναϊκό, ΠΑΟΚ και Παναιτωλικό (vid)

Πρόστιμα σε τρεις ΠΑΕ επέβαλε το Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Super League, για τα παιχνίδια της 14ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.

Συγκεκριμένα, η αθλητική δικαστής τιμώρησε με 2.000 ευρώ τον Παναθηναϊκό και τον Παναιτωλικό, για παραπτώματα στους αγώνες με τον Βόλο και την ΑΕΚ αντίστοιχα, ενώ στον ΠΑΟΚ επιβλήθηκε χρηματική ποινή 1.000 ευρώ για την εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Ατρόμητο.

Για να δείτε το βίντεο απενεργοποιήστε το adblock:

NOVIBET ALLABOUTARIS TV NEWS: Job done! (vid)
Προηγούμενο άρθρο NOVIBET ALLABOUTARIS TV NEWS: Job done! (vid)
Επόμενο άρθρο Ξιφασκία: O A.Σ. ΑΡΗΣ διοργανώνει το 3ο Πανελλήνιο Κύπελλο Σπάθης
Ξιφασκία: O A.Σ. ΑΡΗΣ διοργανώνει το 3ο Πανελλήνιο Κύπελλο Σπάθης