Απίστευτο: 80 επιβάτες έμειναν εκτός αεροπλάνου για να επιβιβαστεί η Σεβίλλη

από AllAboutARIS

Ένα απίστευτο περιστατικό έλαβε χώρα στην Ισπανία το Σάββατο (04/11).

Η Σεβίλλη αντιμετώπισε εκτός έδρας τη Θέλτα στο πλαίσιο της 12ης αγωνιστικής της La Liga. Η ομάδα της Ανδαλουσίας δεν κατάφερε να επικρατήσει του συνόλου του Ράφα Μπενίτεθ και έτσι έμεινε χωρίς νίκη για 5η συνεχόμενη αγωνιστική.

Μετά το ματς πάντως πραγματοποιήθηκε ένα απίστευτο περιστατικό. Το αεροπλάνο που θα μετέφερε την αποστολή της Σεβίλλης υπέστη βλάβη και έτσι η Air Nostrum έβαλε την ομάδα της Ανδαλουσίας σε άλλη πτήση που είχε για προορισμό τη Μαδρίτη. Το πρόβλημα σε αυτό είναι ότι για να γίνει αυτό άφησε εκτός αεροπλάνου 80 συνανθρώπους μας και χωρίς κάποια προειδοποίηση.

Ενδεικτικό αυτού είναι ότι οι παρευρισκόμενοι έμαθαν για την εξέλιξη αυτή την ώρα που ετοιμάζονταν να επιβιβαστούν στο αεροπλάνο. Οι λύσεις που είχε προσφέρει στους συγκεκριμένους επιβάτες η εταιρεία ήταν να μεταφερθούν με λεωφορείο το επόμενο πρωί ή να περιμένουν για μια πτήση τη Δευτέρα που υπήρχαν ελεύθερες θέσεις.

«Είναι μια σαφής διάκριση μεταξύ πολιτών πρώτης και δεύτερης κατηγορίας»
Η εταιρεία παραδέχθηκε εν τέλει το λάθος της και είπε πως θα αποζημιώσει όσους έμειναν εκτός πτήσης. Αυτό πάντως δεν απέτρεψε από τους επιβάτες να διαμαρτυρηθούν για διακρίσεις και κοινοποίησαν τα παράπονα τους ακόμα και στα social media. Τα όσα έζησε και τα παράπονα της σε συνέντευξη εξέφρασε η Ινές Σάινθ, η οποία είναι μέλος μιας ομαδικής που έκαναν στο WhatsApp.

«Αυτό ήταν σουρεαλιστικό, Μοιραστήκαμε έναν χώρο επιβίβασης και ακούσαμε ότι ένας ανώτερος είπε στην αεροσυνοδό μας ότι δεν θα επιβιβαστούμε. Είδαμε πώς μπήκαν στο αεροπλάνο μας οι παίκτες της Σεβίλλης, απλά έπρεπε να μας χαιρετήσουν από μακριά. Αυτό που βλέπουμε εδώ είναι μια σαφής διάκριση μεταξύ πολιτών πρώτης και δεύτερης κατηγορίας. Για τη δικαιοσύνη και για να μην ξαναγίνει αυτό έχουμε την υποχρέωση να το πούμε», ανέφερε χαρακτηριστικά η Σάινθ.

Από την άλλη ο εκπρόσωπος τύπου της FACUA, Ρουμπέν Σάντσεθ, επιβεβαίωσε πως έχουν κάνει καταγγελία για το περιστατικό. «Έχουμε κάνει καταγγελία. Πέρα από το γεγονός ότι αυτοί οι επιβάτες έχουν δικαιώματα, θα πρέπει να επιβληθεί μια ισχυρή κύρωση για αυτήν τη βαρβαρότητα». Παράλληλα ο Σάντσεθ δήλωσε πως οι εταιρείες δεν δέχονται κυρώσεις που είναι ανάλογες των συνεπειών που προκαλούν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής η Air Nostrum δεν έχει επικοινωνήσει ακόμα με τους επιβάτες που έμειναν εκτός της συγκεκριμένης πτήσης.

Πηγή: sportal.gr

Προτεινόμενα Άρθρα