O Tζόναθαν Μενέντες επέστρεψε στην αγωνιστική δράση… Ο πρώην παίκτης του ΑΡΗ τα ξημερώματα αγωνίστηκε στο παιχνίδι απέναντι στην Ατλέτικο Τουκουμάν, κάνοντας έτσι το ντεμπούτο του με την φανέλα της Σαν Μάρτιν. Η ομάδα του δεν τα κατάφερε μιας και γνώρισε την ήττα με 0-1, με τον Μενέντες να περνάει στο παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο και πιο συγκεκριμένα στο 65′.
Παράλληλα, με το ντεμπούτο του, ο πρώην ποδοσφαιριστής των “κιτρίνων” έκανε την επανεμφάνισή του σε επίσημα παιχνίδια μετά από πολύ καιρό, καθώς το τελευταίο του παιχνίδι ήταν στις 11/5, ως παίκτης της Κηφισιάς κόντρα στον Πανσερραϊκό. Το καλοκαίρι δεν “έκλεισε” σε κάποια ομάδα και επέστρεψε στην Αργεντινή, για λογαριασμό της Σαν Μάρτιν.