Οι μετακινήσεις των παικτών του ΑΡΗ στην Αυστρία θα συνοδεύονται από το νέο πούλμαν της ομάδας.
Παίκτες και τεχνικό σταφ “πετάνε” αύριο για το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας στην Αυστρία, εκεί όπου θα περιμένει το καινούριο λεωφορείο. Ήδη, το όχημα βρίσκεται καθοδόν και από αύριο θα αναλάβει τη μεταφορά της αποστολής στις υποχρεώσεις επί αυστριακού εδάφους.
Προηγούμενο άρθρο
Τέλος από σήμερα (28/6) η απαγόρευση κυκλοφορίας – Νέα χαλάρωση περιορισμών (vid)
Επόμενο άρθρο
Στα γραφεία του Α.Σ ΑΡΗΣ ο Σαριόγλου, πήρε φανέλα και για τον Κούπερ! (pic)